Tomorrowland is een van de grootste muziekfestivals ter wereld. De eerste editie dateert van 2005 en wordt georganiseerd door de oorspronkelijke oprichters, Manu en Michiel Beers en hun team. Elke zomer verwelkomt het festival gedurende twee weekends 400.000 mensen van over de hele wereld.
We Are One World, het bedrijf achter Tomorrowland, telt bijna 200 medewerkers. Alle concepten worden ontworpen en ontwikkeld in het kantoor in Antwerpen en het atelier in Schelle. Het inhouse designteam van Tomorrowland bestaat onder meer uit 3D-tekenaars, videomakers en grafische ontwerpers. Om het festival te bouwen, de magie te creëren en de festivalgangers, artiesten en buren van dienst te zijn, worden tijdens het festival tal van ontwerpers en leveranciers uit België betrokken.
De voorbije 18 jaar is Tomorrowland uitgegroeid tot een wereldwijd entertainmentmerk dankzij activiteiten als het kleding- en accessoirelabel TML by Tomorrowland, het platenlabel Tomorrowland Music en Tomorrowland Fiction. Met het duurzaamheidsplatform Love Tomorrow en de Tomorrowland Foundation die kinderen en jongeren uit ontwikkelingslanden de kans geeft om zich creatief uit te leven, stimuleert het bedrijf een positieve impact op de maatschappij.
“Als Tomorrowland hebben we een stem in de wereld en die zetten we graag in om goed te doen voor onze community en ver daarbuiten”
De jury reikt de Company Award uit aan Tomorrowland, het bedrijf en festival dat op een voorbeeldige manier design inzet in alle aspecten van de organisatie, voor elke werknemer en bezoeker van het festival. Design wordt er in vele geledingen aangetroffen: van service design en experience design tot productdesign en grafisch design. Tomorrowland heeft een internationale uitstraling en gaat jaar na jaar verder in een strategie waarbij design, innovatie, beleving, organisatie en veiligheid onlosmakelijk verbonden zijn met elkaar. Daarnaast engageert Tomorrowland zich om zijn beleid rond duurzaamheid verder uit te werken.