Isabel Van den Broeck

Na meer dan 20 jaar ervaring in marketing en advertising, was het in 2014 een meer dan logische stap voor Isabel Van den Broeck om Managing Director van Creative Belgium te worden. Alles startte met haar studies marketing en communicatie in Antwerpen. Ze ontdekte haar passie voor werken met sterke merken en mensen inspireren. Dat pad leidde tot haar job als account director bij WWP Group, waar ze werkte voor de echt grote merken als Mercedes-Benz, Red Bull en Visa. Van deze merken ging het naar Kipling, waar ze als Global Marketing Director de nodige stijl en levendigheid injecteerde in de brand marketing. Door de nood te erkennen voor meer interactie met de klanten op elk niveau, van social media tot op de winkelvloer, heeft ze bijgedragen aan de expansie van Kipling. In 2014 werd Isabel Managing Director bij Creative Belgium. Ze bracht leven en lucht in de adverting-, design- en digitale communicatie-industrie met initiatieven als de award show, creatieve sessies, publicaties en een educatief programma voor studenten. 

Maar Isabel kan ook perfect de knop omdraaien. Ze vindt het heerlijk om thuis te niksen, samen met haar twee kinderen en haar kat. Ze houdt van magazines, films, lopen, kunst en Zuid-Spanje.  

Function
Managing Director van Creative Belgium